niedziela, 24 maja 2015

#2 05.24.2015- LAZY DAY

#2 05.24.2015- LAZY DAY


Hejjo! Ten post ma pokazywać outfit na leniwy dzień, taki wiecie dzień w łóżku! Każdy z nas ma takie dni! ( Ja chyba najczęściej! :P)
No ale nic, na sobie mam jak widać  tzw. pajacyk taki jak noszą małe dzieci :P
ale ja uwielbiam w nim spać! Jest bardzo wygodny jednak nie pamiętam skąd go mam bo mam go dość długo! 


Co możemy robić w taki leniwy dzień? HMM? 
* spać ;)
* jeść niezdrowe (lub zdrowe) jedzenie (możemy sobie pozwolić w takie dni na  jedzenie takie jak chipsy czy hamburgery czy picie coli --> raz na jakiś czas jak takie coś zjemy może nie umrzemy!) ale nie za często! :D
*Spędzając czas w łóżku możemy się relaksować przy jakiejś dobre książce :)
* Albo urządzić sobie taki "SPA DAY" maseczki i te sprawy :D
*W moim przypadku mogę rozpisywać plany na nowe filmy i posty 
* robienie sobie milion SELFIE! (moje ulubione)
ALE PAMIĘTAJCIE TO MA BYĆ LENIWY DZIEŃ! :DD 
* Dobrym sposobem jest również dobra muzyka wiadomo, każdy ma swój rodzaj muzyki, ja wam mogę podać przykłady moich ulubionych piosenek! : 
jeżeli to wam się nie podoba to sprawdźcie sobie różne playlisty na spotify! :) 











SNAPCHAT: ki_tka
INSTAGRAM: kitka00
YOUTUBE: youtube.com/krollklaudia
BUZIAKII! 

2 komentarze:

  1. Hejka ! Jestem twoją fanką ♥ Uwielbiam cię , twoje filmiki i outfity :) Ten pajacyk BOMBA ★☆ Szukam takiego i szukam :( Ale cóż ... byłabym ci wdzięczna gdybyś pozdrowiła mnie na snapie ♥♥ Pozdrów Lenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna :D jestem twoją wielką fanką :P
    PS:mój blog- http://rezcynanude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 kitka , Blogger