środa, 28 czerwca 2017

#54

  Hej! Na początku chciałabym zaznaczyć, że w wakacje może zmniejszyć się liczba postów z różnych powodów. Będę się jednak starała fajnie rozplanować posty które mam w zanadrzu i ewentualnie wymyślić jakąś "artystyczną" w moim rozumieniu sesję. Jednak dopóki mam jeszcze stylizacje to je publikuję, po codzienne stylizacje możecie wpaść na mój instagram: kitka00  tam często je publikuję.

  Jeżeli chodzi o dzisiejszą stylizację, znów nie jest to coś nadzwyczajnego bo jakże bym mogła tak zrobić :P
  Lecimy od góry. Bardzo modne są teraz czapki z daszkiem, ale tym razem wybrałam czapkę beanie która tak naprawdę była modna już kilka dobrych lat temu. Dodam jeszcze, że jest ona z napisem "belieber", ale musiałam kombinować i wywróciłam ten napis do środka i otrzymałam taki efekt.
Okulary- je się kocha, albo nienawidzi. Zgadnijcie, jak jest w moim przypadku? ;)
Taaaaaaaaak, stworzyłam własny choker ze zwykłej tasiemki po prostu stwierdziłam, że tak mi pasuje, więc czemu by nie dodac? :)
Bluzka z uwielbianym przez większość wzorem róż. Na nią narzuciłam kurtkę. Haha, dosłownie narzuciłam na jedno ramię, tak wygląda to po prostu ciekawiej.
Jeansy są 3/4 z łańcuszkami u dołu. Tym razem z butami nie szalałam, założyłam jedne z moich ulubionych- Nike Air Maxy ♥










okulary- H&M
,bluzka- RESERVED
kurtka- CROPP
spodnie- Ebutik.pl
buty- Nike Air Max

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger