sobota, 10 czerwca 2017

#53

  Hejka! Wciąż staram się w miarę systematycznie coś tu wrzucac. Tym razem outfit z dwoma rzeczami DIY, zgadniecie które to?
  Otóż jest to bluzka, widziana przeze mnie już daaaawno na instagramach nigdzie w sklepie takiej nie widziałam, więc stwierdziłam, że sobie sama taką zrobię. Może nie wyszła perfekcyjnie, ale włożyłam w to serce haha :D  Myślę, że wygląda fajnie jest taka niecodzienna, raczej nie nadaje się do szkoły ale na co dzień jak najbardziej! No i oczywiście spodenki, a właściwie spodenki wycięte z jeansów, potraktowałam je nożyczkami i otrzymałam taki oto efekt. Do dopełnienia stylizacji dołożyłam moją ukochaną czapkę z Purpose Tour i kurtkę z FashionMia. Tak się prezentuje efekt końcowy:








kurtka: FashionMia
buty:CCC
czapka: PurposeTour Merch 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger