piątek, 25 grudnia 2015


#19 CHRISTMAS OUTFIT! 


  Hej kochanii. Z okazji tego, że są święta. Kończą się, ale są. Chciałabym wam życzyc wszystkiego najlepszego fajnych prezentów i miłej, rodzinnej atmosfery! I oczywiście udanego sylwestra i aby rok 2016 był lepszy niż obecny! :)


  Zanim wybrałam się na święta miałam chwilkę czasu stwierdziłam, że zrobię zdjęcia jak sie ubrałam i oto zdjęcia. Outfit planowałam całkiem inny a wyszedł całkiem inny, no ale u mnie zawsze tak jest :/ 

















niestety nie pamiętam skąd są wszystkie ubrania. 

kurtka- / bluzka-romwe/ spódnica- cropp/ buty-sinsay/ 


KONIECZNIE POCHWALCIE SIĘ W KOMENTARZACH CO DOSTALIŚCIE NA ŚWIĘTA. (a jeżeli chcielibyście z bliska zobaczyc co dostałam, mogę wam dodac zdjęcia na bloga!) TUTAJ MACIE MÓJ FILMIK JEŻELI BYLIBYŚCIE CIEKAWII! ---> KLIK!


INSTAGRAM: kitka00
snapchat: ki_tka
fb: ki tka


2 komentarze:

Copyright © 2014 kitka , Blogger