piątek, 4 marca 2016

#22  1x1 04.03.2016

 Wieeem dawno posta nie było, ale po prostu jakoś nie mogłam się zebrać a nie mówiąc już o wymyśleniu stylizacji, której nadal nie wymyśliłam dlatego teraz tez mam dla was zdjęcia takie bardziej "profilowe". Zrobiłam ponad 50 zdjęć a blisko 20 mi się spodobało i oto one! 
W ogóle ostatnio strasznie podobają mi się czarne zdjęcia takie 'instagramowe' 1x1 czyli takie kwadraciki, i takie własnie tu są! : )






















Taaa w tym poście zdecydowanie królowała szalony humor moich włosów haha :D
Ahaaaa nie obeszłoby się bez reklamy hihi czyli!:
INSTAGRAM: @kitka00 
FACEBOOK: https://www.facebook.com/KiTkaYoutube/?fref=photo
YOUTUBE: ki tka
SNAPCHAT: ki_tka 


POLECAM DODAC! ^ ^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger