czwartek, 17 marca 2016

Mecz Legii

#23 Mecz Legia-Zawisza 17.03.2016

   Hej! Mam wam do pokazania paręnaście zdjęć z meczu na którym byłam wczoraj, na kanale youtube.com/krollklaudia 
KLIK
pojawił się również dokładniejszy vlog z tego dnia, więc zapraszam :)
Ogólnie to nie jestem wielką fanką meczy, ale na wycieczki lubię jeździć, więc na tą też pojechałam. Bardzo podobał mi się mecz jak będzie okazja to pojadę drugi raz ;)
 W filmiku zrobiłam 'mini test na żywo' picia ze starbucks'a -Hibiscusa. Bo skoro wszyscy się tak tym zachwycają, to ja postanowiłam, że spróbuję. Powiem wam, że ''staniki nie latają'' 3/10 :D
Bardzo czuć wodę może dlatego psuje to cały smak. Nie opłaca się wydać około 11 zł na małe picie w którym czuje sie tylko praktycznie zimną wodę z kostkami lodu, bo ja poza tym mało co innego czułam :/ No ale! Może niektórym to smakuje :D
    Teraz czas na zdjęcia, bo jest ich całkiem sporo, więc zapraszam :)
(pierwsze 3 zdjęcia: snapchat: ki_tka )


























instagram: kitka00
snapchat: ki tka
fb: ki tka
youtube: ki tka

1 komentarz:

  1. ja osobiście nie piłam jeszcze Hibiscusa, ale mam zamiar spróbować :) Duża cześć YouTuberów się tym zachwyca, ale z tego co widziałam u ciebie to większość to był lód haha :D
    super filmik, czekam na więcej vlogów <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 kitka , Blogger