niedziela, 18 września 2016

Get ready with me

#33 GET READY WITH ME NA YOUTUBE

   Hej! Jak już zapewne wiecie w tym sezonie jak najbardziej królują kurtki typu BOMBER JACKET dlatego postanowiłam stworzyć wam stylizację właśnie z nią. Kurta którą akurat ja mam jest ze sklepu ROMWE. Idealne połączenie na tegoroczną jesień czyli spodnie i kurtka bomber jacket w kolorze khaki oraz do tego zwykła biała bluzka. Dla kontrastu dodałam małą torebkę w żywym kolorze pomarańczu która fajnie pasuje do naszywek znajdujących się na kurtce oraz w tym samym kolorze adidasy z Nike. Strasznie mi się podobają okulary które mega pasują do całej stylizacji a w dodatku są w stylu Diora a to tylko okulary z reserved! :)

   Dopełnieniem tego posta jest filmik który nagrałam wraz z tą stylizacją oraz makijażem link na samym dole posta!
















GET READY WITH ME NA YOUTUBE:  https://www.youtube.com/watch?v=fZCDHOlsLLo&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger