czwartek, 15 września 2016

Jazda Konno

#33 Jazda Konno

   Dziś wraz z wszystkimi pierwszymi klasami (liceum) mieliśmy wycieczkę gdzie można było skorzystać z różnych atrakcji typu park linowy itp. Ze względu na moje obecne problemy z nogą postanowiłam, że jedyne co zrobię to pojeżdżę konno. Powiem wam, że to super zabawa. Bardzo fajnie spędziłam czas jeżdżąc. Chyba jazda konno to będzie moje nowe ulubione zajęcie. W komentarzach na instagramie @kitka00 dostałam pytania od kiedy jeżdżę, otóż nie jeżdżę. Może kiedyś jak byłam mała to dla atrakcji. Teraz coraz bardziej się w to wkręcam i chyba zapiszę się na naukę jazdy :)

  Mam wam tu kilka zdjęć jak jeżdżę. (Jak mówiłam, nie jeżdżę cały czas, więc nie byłam do tego przygotowana jeżeli chodzi i ubiór)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger