poniedziałek, 8 maja 2017

#49
  Hejka. Podjęłam kilka decyzji dotyczących prowadzenia bloga. Postaram się wprowadzić większą systematyczność i profesjonalizm. Chciałabym aby posty pojawiały się co najmniej raz w tygodniu. Często na swój instagram dodaję zdjęcia: kitka00 więc polecam zajrzeć i byc na bieżąco ze mną. Staram się robic #instadaily.

Co do moich postów na blogu, ostatnio mogliście zauważyć pewną zmianę w stylu ubierania się. Nie są to zwykłe stylizacje typu t-shirt jeansy i trampki, tylko staram się wprowadzać coś innego, wyróżniającego się. Zależy mi bardzo na oryginalności, może czasem na prostocie. Chcę dodawać zawsze coś co wzbudzi  efekt wow co niekoniecznie będzie wyglądać dziewczęco i zwyczajnie. Nie zawsze będą to tylko stylizacje.

  W dzisiejszej stylizacji musiało się coś dziać, tym razem są to kabaretki. Ostatnio totalny hit! Mega łączą się z dłuższą bluzką w moro a na to nałożyłam narzutkę szarą, również z podobnym motywem. Buty mimo, że skracają mi nogę bardzo to jednak najbardziej mi tu właśnie one pasowały. Włosy totalnie na luzie po nocy, po spaniu. Po prostu rozpuszczony nocny koczek. Wygląda ekstra tak zazwyczaj prezentuje się moja fryzura, nic z nią nie robię, ewentualnie nakładam olejek na końcówki wtedy włosy są bardziej odżywione, błyszczą się i mają ładny zapach. Wzór moro fajnie komponuje się ze złotymi elementami dlatego też dodałam tu czarną torebkę na złotym pasku ze złotymi elementami.






















bluzka i narzutka: romwe
buty: RESERVED
torebka: rinko.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger