środa, 17 maja 2017

#51

 Hejka! Dzisiejszy bardziej street look wydaje się być bardziej normalny, zwyczajny. Biała bluzka, ramoneska.... Ale! Spódnica, nie jest ona taka zwyczajna! Jak widzicie nie ma tak zwykłego kroju jak większość spódnic, z jednej strony jest krótsza z drugiej dłuższa. Ta stylizacja wydaje się być bardziej sportowa, codzienna. Spódnica jest naprawdę wygodna, i prezentuje się ciekawie i przede wszystkim wyróżnia się!

 Stwierdziłam, że jak już spódnica dodaje całego uroku to bluzkę tam prostą białą i do tego mój ulubiony ostatnio "dodatek" którym jest właśnie ramoneska. Do wszystkiego aby prezentowało się bardziej sportowo i "na luzie" nałożyłam moje ulubione buty Air Force które na pewno już znacie!
Ten look nie był jakoś bardzo planowany, po prostu poszłam tak do szkoły :) ,

Tutaj przedstawiam wam kilka zdjęć które udało nam się zrobić po szkole, które przedstawiają całą stylizację. Co myślicie? :)















bluzka: RESERVED
ramoneska: DIVERSE
spódnica: NEO
buty: NIKE AIR FORCE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kitka , Blogger